23 June 2013

Dua maut langgar pembahagi jalan


BUTTERWORTH: “Hanya kira-kira 30 saat memisahkan saya dengan kemalangan ini, jika tidak saya tak tahu bagaimana nasib saya,” kata Mohamad Solehin Azahari, 19, saksi kemalangan maut membabitkan sebuah kenderaan di Kilometer 138.1 Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) berhampiran susur keluar Megamall Perai, di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.45 malam itu, dua maut iaitu pemandu kereta, G Muniandi, 42, dan seorang penumpang yang duduk di sebelah pemandu, Kristina Yusuf, 34, yang berasal dari Medan, Indonesia.

Ketika kejadian, Mohamad Solehin dari arah Juru menghala ke Seberang Jaya.

Menurutnya, sebelum kejadian dia berada tidak jauh dari kenderaan terbabit dan bernasib baik kerana laluan berkenaan ketika itu tidak sibuk.

“Saya dalam perjalanan dari rumah di Jawi untuk membeli makanan di Seberang Jaya. Tiba di tempat kejadian, saya nampak sebuah kereta dari laluan menuju ke Seberang Jaya masuk ke persimpangan Perai.

0 Terima Kasih Diatas Komen Anda:

Post a Comment

1st page google ranking

Tapak Iklan Untuk Disewa

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites